Θεσσαλονίκη, 1.3.2017
Αρ. πρωτ.: 1116
ΠΡΟΣ:
Τα μέλη του ΣΜΕΔΕΚΕΜ
ΘΕΜΑ: Προμήθεια συσκευής USB token και δημιουργία ψηφιακής υπογραφής για ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς ανάθεσης μελετών και υπηρεσιών κ.λπ.
Συναδέλφισες και Συνάδελφοι,
το ΔΣ του Συλλόγου, στο πλαίσιο της μέριμνας για τη διευκόλυνση των μελών του στις επαγγελματικές τους δραστηριότητες, διεξήγαγε έρευνα αγοράς για την προμήθεια συσκευής USB token και δημιουργία ψηφιακής υπογραφής για ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς και άλλες περιστάσεις που απαιτείται.
Μετά από αξιολόγηση των προσφορών επιλέχθηκε το συμφερότερο πακέτο, που περιλαμβάνει:
α. Προμήθεια ειδικής ψηφιακής συσκευής ΑΔΔΥ (USB token SAFENET 5100 ή 5110 ανάλογα με τη διαθεσιμότητα), με κόστος €34,00 (προ ΦΠΑ) (για παραγγελία 50 τεμαχίων) ή €22,00 (προ ΦΠΑ) (για παραγγελία 100 τεμ. και άνω). Η συσκευή έχει εγγύηση τρία (3) χρόνια, συμβατότητα: Windows XP SP3(5100), Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10.
β. Διαδικασία υποβολής αίτησης για την έκδοση ψηφιακών πιστοποιητικών από την υπηρεσία ΕΡΜΗΣ και εισαγωγή του πιστοποιητικού στην ειδική συσκευή, με κόστος €40,00 (προ ΦΠΑ). Το κρατικό πιστοποιητικό έχει διάρκεια πέντε (5) έτη.
γ. Εγκατάσταση και λειτουργική χρήση της ψηφιακής υπογραφής και των σχετικών ανοικτών λογισμικών (acrobat, JSign, PDFMerge), με κόστος €50,00 (προ ΦΠΑ). Η κοστολόγηση της συγκεκριμένης υπηρεσίας γίνεται με υπηρεσία teamviewer. Παρέχεται τηλεφωνική υποστήριξη για ένα (1) έτος.
Λεπτομέρειες και προδιαγραφές για το USB token περιλαμβάνονται στο συνημμένο Παράρτημα.
Προκειμένου να προχωρήσει η διαδικασία της προμήθειας USB token, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν την ειδική φόρμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://goo.gl/forms/SHNy06zPzrF9O3J93
Στη συνέχεια θα ακολουθήσει ενημέρωση με email όλων των ενδιαφερόμενων μελών του Συλλόγου, για να καταθέσουν το χρηματικό ποσό στους λογαριασμούς του προμηθευτή, αποστέλλοντας και το αποδεικτικό κατάθεσης στο email: ofniot@gmail.com.
Η αποστολή των συσκευών θα γίνει μαζικά στον σύλλογο, αν κάποιος επιθυμεί να το λάβει στο γραφείο του θα πρέπει να το δηλώσει στην φόρμα εντολής αγοράς.
Αφού ολοκληρωθεί η προμήθεια θα λάβει κάθε μέλος προσωπικό email με σχετικές οδηγίες για τους οδηγούς/drivers και εγχειρίδια χρήσης του USB token.
Σε περίπτωση που θέλετε ο προμηθευτής να αναλάβει και την έκδοση της ψηφιακής υπογραφής παρακαλούμε να συμβουλευτείτε την προσφορά και να επικοινωνήσετε μαζί του τηλεφωνικά ή με email.
Για περισσότερες πληροφορίες της διαδικασίας προμήθειας και παροχής υπηρεσίας μπορείτε να καλέσετε στο 6936-562192 (Γιώργος Δεμερτζής).
Συνάδελφοι,
παρακαλούμε να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας μέχρι τη Δευτέρα 31 Μαρτίου 2017, προκειμένου να καταμετρηθεί ο αριθμός των ενδιαφερομένων και να καθοριστεί η τιμή της προσφοράς.
Επισημαίνεται ότι:
α. Σε περίπτωση συμμετοχής σε ηλεκτρονικό διαγωνισμό, για τις ΑΕ απαιτούνται ψηφιακές υπογραφές του Διευθύνοντα Συμβούλου και όλων των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου. Για τις ΕΠΕ, ΟΕ και ΕΕ απαιτείται ψηφιακή υπογραφή για τους διαχειριστές.
β. Η ηλεκτρονική υπογραφή θα είναι απαραίτητη μετά την 17.4.2017, οπότε θα αρχίσουν να εφαρμόζονται διαδικασίες ηλεκτρονικού διαγωνισμού και στις αναθέσεις μελετών και τεχνικών & λοιπών συναφών επιστημονικών υπηρεσιών.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι τέλη Μαρτίου-αρχές Απριλίου προγραμματίζεται να γίνει το σεμινάριο σε συνεργασία με το ΤΕΕ/ΤΚΜ, στο οποίο θα υπάρχει και εισήγηση-παρουσίαση για το σύστημα της ηλεκτρονικής δημοπράτησης.